سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش پخت شیرینی و نان

نظر

Toast فرانسوی یکی از آن غذاهای صبحانه است که در واقع به دستور العمل نیاز ندارد. برش های نان را به راحتی در مخلوطی از تخم مرغ زده شده و شیر غوطه ور کرده و سپس در کره سرخ می کنیم تا زمانی که قسمت های بیرونی آن به رنگ قهوه ای طلایی و لبه های ترد درآیند ، در حالی که قسمت داخلی آن بسیار نرم است. بسته به اینکه زندگی می کنید ، ممکن است نان تست فرانسوی را به نام Bombay Toast ، German Toast ، Spanish Spanish ، Nun"s Toast ، Poor of Windsor ، Pain Perdue ، Portuguese Portuguese ، Arme Ritter ، Arme Riddere ، Torriga یا Egg Toast بدانید.

البته نوع پخت این نان با دستگاه صنعتی پخت نان بیشتر توسیه می شود.

این دستور نان تست فرانسوی بسیار سازگار است. می توانید ادویه جات را به مخلوط تخم مرغ و شیر اضافه کنید. مانند دارچین و جوز هندی ، عصاره وانیل ، پوست پرتقال یا لیمو ، یا حتی آب گل نارنج. پاشیدن رم ، براندی یا لیکور دیگر توسط برخی مورد علاقه قرار می گیرد و در حالی که می توانید از شیر استفاده کنید ، دیگران خامه یا حتی دوغ را ترجیح می دهند. بتی Rosbottom در کتاب آشپزی خود "علاقه مندی های آمریکایی" حتی پیشنهاد می کند در فصل کریسمس از تخم مرغ استفاده کنید. وقتی نوبت به استفاده از چه نانی می رسد ، باز هم انتخاب های زیادی وجود دارد. روزهای استفاده از آن نان های فرآوری شده سفید له دار به پایان رسیده است. امروزه ما از نان های ریز مانند فرانسوی ، ایتالیایی ، تخم مرغ ، چاودار ، Panettone ، بریوش ، کروسانت ، دوغ ترش ، گندم کامل ، کشمش و حتی نان موز استفاده می کنیم. نکته مهم این است که از نان یک روزه استفاده کنید تا مخلوط تخم مرغ را خیس کند و از بین نرود.

هنگامی که نان تست فرانسوی را پختید ، همیشه این سوال وجود دارد که چگونه باید آن را سرو کرد. بسیاری فقط دوست دارند کمی پودر قند را روی آن بپاشند در حالی که دیگران آن را با شربت افرا خالص دوست دارند. به عنوان یک غذای برانچ ، با شربت افرا همراه با انواع توت های تازه ، تکه های هلو یا موز یا حتی سیب های برش خورده که در کمی کره ، شکر و دارچین آسیاب شده تفت دهید ، سرو کنید. یک ایده دیگر این است که مربای مورد علاقه خود را روی هر برش پخش کنید و اگر احساس سرخوشی می کنید ، کمی خامه نرم یا خامه لخته شده را روی آن قرار دهید. نان تست فرانسوی با سس های توت نیز عالی است. سس هایی مانند بلوبری ، توت فرنگی ، یا حتی تمشک ، با یا بدون توت تازه در کنار آن.

دستور العمل های مرتبط که ممکن است دوست داشته باشید

گرانولای خانگی

عزیزم گرانولا

نان تست دارچین

پنکیک بری

شکلات داغ

پنکیک بلوبری

نان تست فرانسوی:

در یک کاسه بزرگ تخم مرغ ، شیر ، نمک ، عصاره وانیل و دارچین آسیاب شده را با هم مخلوط کنید (در صورت استفاده). مخلوط تخم مرغ را به یک ظرف شیشه ای یا سرامیکی بزرگ کم عمق منتقل کنید. هر دو طرف هر برش نان را به مخلوط تخم مرغ آغشته کنید.

در همین حال ، در یک ماهیتابه بزرگ نچسب ، با حرارت متوسط ??تا متوسط ??بالا ، حدود یک قاشق غذاخوری کره را ذوب کنید. برش های نان را سرخ کنید تا از یک طرف قهوه ای شود و سپس طرف دیگر را برگردانید و سرخ کنید. اگر فوراً سرو نمی کنید ، در کوره 250 درجه فارنهایت (130 درجه سانتیگراد) گرم کنید. سرخ کردن سایر برشهای نان را ادامه دهید و در صورت لزوم کره بیشتری اضافه کنید.

بلافاصله با گردگیری پودر قند و شربت افرا خالص یا میوه تازه سرو کنید. زمان آماده سازی 10 دقیقه.

2-3 خدمت می کند.